Kniha jako marketingový nástroj

Kniha jako marketingový nástroj

Letošní parlamentní volby jsou před námi a většina voličů je v hlavní fázi rozhodování, komu že hodí hlas. Pokud bude mít někdo s nerozhodnutých voličů zhruba 14 dní volno, tak si může přečíst publikace hlavních lídrů stran. Ano vydání předvolební knihy se stalo letos velmi oblíbeným marketingovým nástrojem.

Lídři politických stran předpokládají, že knihy pomohou ovlivnit boj o preference v říjnu a získají nějaké plusové bodíky.  Nejznámější knihu před volbami vydal Andrej Babiš, jenž ji rozdával při setkání s voliči. Jeho knihy „O čem sním, když náhodou spím“ bylo vytištěno okolo 300 000 kusů.

Knihy k tomuto účelu vydali také Miroslav Kalousek, Pavel Bělobrádek, Petr Fiala nebo Petr Robejšek.

Patrik Pilous (Autor)

Autor se věnuje volbám v České republice a snaží se na volební aktéry a volební procesy nahlížet netradičně. Články autora se věnují novým trendům ve volebních kampaních a netradičním metodám ve volebních analýzách.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *