Předvolební kampaň Mirka Topolánka 2018

Předvolební kampaň Mirka Topolánka

Předvolební kampaň Mirka Topolánka odstartovala poměrně pozdě ale o to razantněji. Po oznámení kandidatury začátkem listopadu byla poměrně rychle vymyšlena grafika volební kampaně i cílové skupiny.

Mirek Topolánek vybral v rekordním čase vysoké finanční prostředky nejen od známých z byznysu a politiky. Topolánkova kampaň měla a má vysoké ambice i finanční prostředky. Do závěrečné fáze kampaně si tým Mirka Topolánka nechal nejvíce finančních prostředků a tak může mít v poslední fázi nejdražší volební kampaň ze všech kandidátů na prezidenta.

Vysoké dary na kampaň Mirka Topolánka

Vysoké dary na kampaň Mirka Topolánka přispěly jeho známý z byznysu i jeho bývalý straničtí kolegové. Například Ivan Langer přispěl padesát tisíc korun.

Hodně se diskutuje také o napojení na miliardáře Křetinského, jenž mu přispěl 350 000 korun nebo na miliardáře Romana. Topolánek by jim měl vytvořit protipól proti Andreji Babišovi. Několikrát padlo také jméno Petra Kellnera, který by na prezidentském úspěchu Mirka Topolánka také mohl mít zájem.

Předvolební kampaň Mirka Topolánka

Předvolební kampaň Mirka Topolánka je vedena vysoce profesionálně. Topolánek pokryl Českou republiku desítkami billboardů podobně jako Miloš Zeman a zásobuje také schránky voličů propagačním materiále.

Hesla kampaně jsou: Ani vítač. Ani kývač. Silný prezident.

Na předvolební kampani se podílí Jakub Horák, jenž dovedl ve volbách do Poslanecké sněmovny Piráty k velice slušnému úspěchu. Uvidíme, jestli i v tomto případě jeho svěřenec Mirek Topolánek překročí hranici 10%. Zatím Mirku Topolánkovi lednové preference moc nepřejí.

Patrik Pilous (Autor)

Autor se věnuje volbám v České republice a snaží se na volební aktéry a volební procesy nahlížet netradičně. Články autora se věnují novým trendům ve volebních kampaních a netradičním metodám ve volebních analýzách.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *