Prezidentská debata v České televizi a jezevec v noře

Prezidentská debata v České televizi a jezevec v noře

Den před volbami proběhla prezidentská debata v České televizi, kde osm kandidátů na prezidenta změřilo své síly. Prezidentská debata v České televizi měla sledovanost okolo jednoho miliónu diváků a voličů, přesto nedonutila stávající hlavu státu k příchodu.

Miloš Zeman dělá předvolební kampaň úplně jinak. Například den předtím proslovem před Poslaneckou sněmovou, která byla vysílána živě v České televizi.

Všichni prezidentští kandidáti jsou chováním Miloše Zemana popuzení a částečně uraženi. Jak totiž bojovat s někým, koho jste zatím neměli šanci potkat.

Lucie Talmanová vidí chování Miloše Zemana jako chování jezevce v noře. Miloš Zeman zalezl na hrad a tam se schovává. Ví o svých voličích a oni vědí o něm. Voliči Miloše Zemana nikoho jiného nezvažují a možná ani ostatní kandidáty neznají. Předvolební preference Miloše Zemana v lednu atakují hranici 35%.

Chování Miloše Zemana před volbami je bezprecedentní a v jistém smyslu posouvá hranice politického marketingu.

Patrik Pilous (Autor)

Autor se věnuje volbám v České republice a snaží se na volební aktéry a volební procesy nahlížet netradičně. Články autora se věnují novým trendům ve volebních kampaních a netradičním metodám ve volebních analýzách.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *