„Pomeranč koblihu neporazí.“ Lubomír Zaorálek
Lubomír Zaorálek nedlouho po svém schválení volebním lídrem se snaží vymezit a změnit směr kampaně. Vylučuje, že tato změna čtyři měsíce před volbami je jen důsledek preferencí. Následně to však nepřímo potvrzuje, když tvrdí, že Bohuslav Sobotka vsadil na špatné strategie. Spíše než o postoji je to o prezentaci kroků a řešení ČSSD, tvrdí Zaorálek.
Nejen z rozhovoru v DVTV, ale například i z tweetů Lubomíra Zaorálka je jasně vidět hlavní soupeř. Lubomír Zaorálek a celá ČSSD cítí, že nejvíce potencionálních voličů mohou získat od Andreje Babiše. Přejímá tedy strategii od Bohuslava Sobotky, který v posledních měsících svého plného vedení místo tradičních útoků do opozice útočil jen do ANO 2011 a hlavně do Andreje Babiše. Od 28. do 30. června Lubomír Zaorálek šestkrát označil Andreje Babiše ve svých příspěvcích na twitteru a dvakrát zmínil, kdežto Andrej Babiš v tomto období nenapsal žádný příspěvek a už vůbec v posledních měsících neoznačoval @ZaoralekL.
Dosah tweetů ministra zahraničí je 15 tisíc oproti dosahu 322 tisíc Andreje Babiše – to je více než 21 krát menší publikum. Pomeranč tedy potřebuje do krámu s ovocem nalákat více potencionálních zákazníků.
Zdroj: Twitter, DVTV
[…] „Pomeranč koblihu neporazí.“ Lubomír Zaorálek […]
[…] se snížily– konkrétně o 8,5 %. Změnu trendu se bude snažit nastartovat nový volební lídr Lubomír Zaorálek. Ten se bude nejspíše stále snažit o obsahové a personální vymezení vůči ANO […]
[…] snížily – konkrétně o 8,5 %. Změnu trendu se bude snažit nastartovat nový volební lídr Lubomír Zaorálek. Ten se bude nejspíše stále snažit o obsahové a personální vymezení vůči ANO […]