Reklama na vysavač v pořadu Otázky Václava Moravce!

0
2345
ČT reklama v otázkách Václava Moravce
ČT reklama v otázkách Václava Moravce

Otázky Václava Moravce 25. srpna nabídly v první hodině vysílání diskuzi moderátora a tří předsedů poslaneckých klubů – Jan Chvojka z ČSSD, Pavel Kováčik z KSČM a Jan Bartošek z KDU-ČSL.

Debata se točila především okolo rozpočtu, koaliční spolupráce a ústavní role prezidenta. Právě poslední téma se probíralo v souvislosti s koaliční krizí a odstoupením kandidáta na ministerstvo kultury Michala Šmardy.

Bannerová reklama na vysavač v hlavním vysílacím čase

Minimálně u lidí zabývajících se reklamou vzbudila pozornost bannerová reklama u vytištěného článku ze serveru Novinky.cz. Každá sekunda v hlavním vysílacím čase stojí obrovské peníze a zde se dostala reklama na vysavač na několik sekund do vysílání zdarma?

Dlouhý záběr na článek s názvem „Kubera: Mstivost Miloše Zemana je nekonečná“ nechal divákovi prostor prohlédnout si také reklamu v pravém sloupci, která odkazuje na vysavač RobZone s neuvěřitelnou slevou čtyřiceti procent. Pod touto reklamou je ještě méně výrazný banner obchodního řetězce Lidl, který inzeruje dózy na svačiny pouze za 99.90 Kč.

Skrytá a placená reklama?

Nejspíše se jedná o nedopatření, ovšem není vyloučené, že je tato reklamní plocha placená. Pokud se jedná o nedopatření, tak toto konkrétní zobrazení bannerové reklamy za několik halířů firmě RobZone přineslo poměrně zajímavý přínos.

Může se ovšem jednat také o záměr, který by však minimálně v České televizi měl být jasně označen jako reklamní sdělení.

Předchozí článekŠmarda za ČSSD se vzdá nominace na ministra kultury
Další článekVolební preference Median, srpen 2019 | ANO téměř bez poklesu

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here