Otázky Václava Moravce 25. srpna nabídly v první hodině vysílání diskuzi moderátora a tří předsedů poslaneckých klubů – Jan Chvojka z ČSSD, Pavel Kováčik z KSČM a Jan Bartošek z KDU-ČSL.
Debata se točila především okolo rozpočtu, koaliční spolupráce a ústavní role prezidenta. Právě poslední téma se probíralo v souvislosti s koaliční krizí a odstoupením kandidáta na ministerstvo kultury Michala Šmardy.
Bannerová reklama na vysavač v hlavním vysílacím čase
Minimálně u lidí zabývajících se reklamou vzbudila pozornost bannerová reklama u vytištěného článku ze serveru Novinky.cz. Každá sekunda v hlavním vysílacím čase stojí obrovské peníze a zde se dostala reklama na vysavač na několik sekund do vysílání zdarma?
Dlouhý záběr na článek s názvem „Kubera: Mstivost Miloše Zemana je nekonečná“ nechal divákovi prostor prohlédnout si také reklamu v pravém sloupci, která odkazuje na vysavač RobZone s neuvěřitelnou slevou čtyřiceti procent. Pod touto reklamou je ještě méně výrazný banner obchodního řetězce Lidl, který inzeruje dózy na svačiny pouze za 99.90 Kč.
Skrytá a placená reklama?
Nejspíše se jedná o nedopatření, ovšem není vyloučené, že je tato reklamní plocha placená. Pokud se jedná o nedopatření, tak toto konkrétní zobrazení bannerové reklamy za několik halířů firmě RobZone přineslo poměrně zajímavý přínos.
Může se ovšem jednat také o záměr, který by však minimálně v České televizi měl být jasně označen jako reklamní sdělení.