Přesvědčí Pavel Telička jako TOP manager a znalec EU voliče bez značky ANO 2011?

1
203
Akční spot Pavla Teličky před eurovolbami
Eurovolby | Spot Pavla Teličky a hnutí HLAS

Pavel Telička patří jistě k nejzkušenějším odborníkům na Evropskou unii a mezi našimi europoslanci svým přehledem vyniká. Dokáže však uspět s novým hnutím HLAS bez PR hnutí ANO, které ho do Evropského parlamentu dostalo před 5 lety?

Úvodní spot s Pavlem Teličkou je velice přesvědčivý, avšak možná až moc stylizován do akčního a byznysového módu. Těžko říci, jak budou reagovat jeho bývalí voliči a může tento styl vůbec oslovit voliče ANO?



Před volbami do Evropského parlamentu 2019 se pustil do odvážného podniku a to zkusit kandidovat za úplně neznámé hnutí HLAS.

Oslovit a získat si voliče během tak krátkého období před volbami bude velice složité. Hnutí HLAS musí získat rychle příznivce, voliče, reputaci a povědomí u širšího publika.

Dynamický a mladý HLAS

Pavel Telička cílí dle svého vyjádření i formy předvolebního spotu především na mladé, kvalifikované a vzdělané jedince. To není špatné, jelikož přesně tato skupina má vysokou účast v eurovolbách oproti jiným.

Na tuto kategorii cílí již poměrně dost politických stran. Asi nejhlasitěji TOP 09 ve spojení se STANem. Dokáže Pavel Telička sebrat některé voliče této koalici nebo mu „mladí a vzdělaní“ neodpustí dřívější spojení s největším symbolem zla pro tuto sociodemografickou skupinu?

Návykový spot

Předvolebnímu spotu Pavla Teličky se nedá upřít mistrné zpracování a návykovost. Jednou přehrát prostě nestačí!