Profil kandidáta na prezidenta: Michal Horáček

2
2589
Kandidát na prezidenta Michal Horáček
Kandidát na prezidenta

Jméno: Mgr. Michal Horáček, PhD.

Věk: 64 let

Místo narození: Praha (1952)

Oficiální web: https://www.michalhoracek.cz

Tři oficiální kanály komunikace na sociálních sítích seřazený podle fanoušků: Facebook, Twitter, Instagram

Facebook profil ke kandidatuře: 46 579 fanoušků – @mhmamenavic

Twitter profil ke kandidatuře: 5 556 fanoušků – @m_horacek

Instagram profil ke kandidatuře: 313 fanoušků – mh_mamenavic

Vzor: Václav Havel

Vzdělání: studoval Fakultu sociálních věd a publicistiky Univerzity Karlovy, 1984 novinářské studium na Macalester College v Saint Paul, na Fakultě humanitních studií UK získal titul PhD. v oboru sociální antropologie

Profese, zaměstnání: textař a producent spolupracující s Petrem Hapkou, zakladatel sázkové společnosti Fortuna ve které figuroval 14 let, vydavatel spisovatel přednášející, politický komentátor

Zahraniční zkušenosti: pobyt a studium v USA na Macalester College v Saint Paul  v roce 1984

Michal Horáček: Radikálně přímá,
radikálně transparentní

Politické zkušenosti: zakladatel iniciativy MOST, politický komentátor v Lidových novinách, dlouho se stranil jakéhokoliv vstupu do politiky

Klíčové názory a témata: vyšší důraz na občanské dění a spolkovou aktivitu ve společnosti, důraz na pospolitou společnost, bojuje proti rasové nesnášenlivosti

Typ kandidáta: nezávislý finančně i politicky, vzdělaný, úspěšný v mnoha oborech

Zdroje peněz na kampaň: vlastní, klidně může dosáhnout 40 milionů korun, zatím nejviditelnější kampaň

Popularita u veřejnosti: v současné době jeden z nejznámějších kandidátů na prezidenta, druhý ve hře prezident 21 celkově (PRO 43 634 a PROTI 10 745), také druhý v počtu hlasů PROTI s 10 745 je za současným prezidentem Milošem Zemanem

Velikost týmu: předvolební tým o deklarované velikosti 8+ lidí, tým poradců zahrnující několik známých osobností (Dana Drábová, Magda Vašáryová nebo cyklista Leopold König)

 

+ kandidáta: známý, úspěšný, finančně zajištěná kampaň, image slušného a vzdělaného filantropa, i přes deklarování neprofesionální kampaně působí kampaň nejvíce profesionálně ze všech

– kandidáta: nejvíce vydělal v kontroverzním sázkovém průmyslu –  vlastně vydělal na neštěstí jiných lidí, někteří lidé z venkova se s ním budou těžko ztotožňovat

Předchozí článekŘád národa – Vlastenecká unie má nejvíce fanoušků na FB
Další článekVytáhne značka „Zeman“ SPO ve volbách do PS?

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here